2.2.11

sudah

Izinkan hati berbicara seusai tidak beberapa ketika meluahkan.

Isnin, 31 Januari 2011
5 lagi pelajar tingkatan 4 pergi, mengorek ilmu di tempat berbeza, yang bukan SAMBEST.

FIQ - INTERGOM
NAJIHAH - KISAS
KAUTSAR - SBPI JEMPOL
ANA - MRSM JASIN
AZEE - SERI PUTERI KL


Kenangan bersama jangan dilupa eh?
Fiq, lepas ni, tade sape nak mengecohkan suasana lagi. Tade lagi indie. Hujan~
Najiha, bantuan, nasihat. Kadangkala, penguat semangat. tiada~
Kautsar, walaupun tak berapa rapat, kau tetap kawan aku. Kenangan time f1f2, jgn lupa taw!
Ana juga. terasa kosong, bila tak lengkap~
Azee,, tade lagi macik, nenek~ zeezot,, tade lagi pengejek aku pendek~

Jiji tak menghalang. Jiji mahu korang cari ynag terbaik untuk korang.
Semoga terus sukses walau di mana-mana pun kita semua berada.
Jangan pernah lupa Sambest.
Sambest tetap best!!

Trimas atas semua kenangan.
Suka duka yang dikongsi bersama.
Tawa ria, senda duka.

"jauh adalah ruang yang memisahkan
membuatkan dua jiwa terpisah
menjadikan hati resah
melahirkan rindu yang tak sudah
namun
jauh membuatkan persahabatan kita bertambah indah"

Tidak lupa juga, kawan-kawan yang terlebih dahulu melangkah kaki keluar dari sekolah tersayang,,
ASILAH-AIN ROSLI-WANI-QILA HASBI-MIDA-ZATUL LAILI-NAJWA

dengar sini kalian!!!
ukhuwah kita ukhuwah fillah!
DOA. DOA ADALAH PENGHUBUNG YANG PALING KUAT!

Salinglah kita mendoakan untuk kejayaan bersama~
Sukses selalu!!









3 comments:

qeen said...

tacink nye kite bace. teringat tem kite tinggalkan skola lame kite :(
idup perlu dtruskan wlawpun takde kawan yg tersyg kat sisi :)
rindu ziyahh jugak! hehe.

alya ! said...

kalo ko nak tau...
aku tgh nanges ni...

g-jie said...

k.qeen
betul3..let bygone be bygone.(betulke?)haha,,

alya
jgnla ngis,, ti ak rsau ko kt sne t..
ko kne igt satu! ak saaaayang ko!