13.11.10

Jamuan Pengawas yang da lepas

11 NOVEMBER 2010

Itulah tarikh berlangsungnya jamuan pengawas.
ceh~ Bukan apa sangat pun..cume Jiji nak share pengalaman.
Ya! Pengalaman menguruskan majlis yang agak besar~
Huhu...Sungguh..mengajar kami. Pengawas tingkatan tiga.

Carta Organisasi

PENGARAH:IZZAT IZZUDIN
PEN. PENGARAH:FATIN KAMILI
S/U:NORAZLIN
BENDAHARI:AZIMAH
AJK BAWAHAN:JIJI~HANIS NABIHAH~KHAULAH~NAZMY~AMAR~AIMAN~NAJI

Ahaha.. ape ye..
Oh..tentang pengalaman. Sebenarnya, kami sudah mula menguruskan majlis ini sebelum trip ke melaka lagi.
Tapi, apakan daya,, banyak lagi yang harus diuruskan.
1MINGGU!! hampirlah~ Dari Isnin sampai Khamis..Jiji terpaksa skip program sekolah semata-mata menguruskan majlis ini. Jiji juga mengorbankan masa bermesra dengan kawan-kawan.
Tak apalah. mesti ada hikmahnya. Kan?

Apa yang perlu diurus?
Mula-mulanya, majlis kami dirancang diadakan di dewan bestari.
sayangnya..dewan ade pembaikpulihan.
Dan kami terpaksa mengubah venue tu kepada dewan makan aspuri.
Bengangnya~ saat akhir dikatakan dewan boleh digunakan!

Kemudian, masalah PA sistem.
Kata Naji, Pa sistem sudah selesai diuruskan bersama cikgu PA sitemlah.
Tapi, saat akhir dikatakan TIADA!!
Betapa cuaknya bila malam tu majlis berlangsung tapi tader PA sistem!
Akhir sekali, kami meminjam speaker abang DM..
Dan..tiada mike~Huhu..

Apa lagi??
projektor~
Kata Naji lagi,(sebab dy yg urus PA)
Projektor da selesai urus.
Tapi, kami lambat bertindak..
Sepatutnya, projektor tu kena ambik kat pejabat sebelum jam 5.30.
Tapi, masing2 terlupa sampai dekat pukul 6 bru nak ambik..
Mesti ar pejabat dah tutup kan?
Mujur Tc. Sharifah bermulia hati mengizinkan kami meminjamkan projektor makmal fizik..

Akhirnya~ Alhamdulillah..majlis itu berjalan lancar..
Dengan ini, Jiji melampirkan gambar2 pengurusan kami selama 4 hari~
Hehe..huhu..haha..hihi..hoho











tu jela gambar yang jiji dapat masukkan~
hehe..

4 comments:

matadore said...

Mydin Subang...
keh keh keh

zimazh said...

wey ziyah...rsnye trtinggal name lg sorang la...

najihahusna said...

ngeee..
pengalamana, pengalaman.
ta tau pulak sebnanya manyak perkara yg jd begitu.
tp u all berjaya sorokkan.
congratz!

g-jie said...

da edit da zimazh~
yeah!!